Selam anneler. Çocuğunuz doğmadan önce ya da doğduktan sonra okuduğunuz beğendiğiniz kitaplar var mı?
Ben otuz milyon kelime kitabını çok beğendim 2.ye okuyacağım. Tuvalet iletişimi kitabını okuyorum şu anda da. Sırada da bağırmayan anne baba olmak ya da evet beyinli çocuk var.
Sizde ne var ne yok