Selamlar arkadaşlar kardeşim 37+6 haftalık hamile bebek kilo almadığı ve suyu sınırda olduğu için perşembe günü için yatış verildi fitille başlatılacak sonra sancı berilecek dendi açılma yada sancı yok böyle bir süreç yaşayan var mı çok ağrılı sancılı bir süreç mi? Tecrübelerinize ihtiyacımız var teşekkğrler