Kreş her yönden daha verimli oluyor , yemedikleri yemekleri yiyorlar , gelişimleri çok fark ediyor, sosyalleşiyorlar birşeyler öğreniyorlar, evde asla veremeyeceğimiz şeyler. Kızım üç yaşında. Kreşe başlayacak yaşadığım yerde tuvalet eğitimini tamamlaması lazımdı kreş için o yüzden bekledik yoksa iki yaşında da verirdim mutlaka.