Bizimkide öyleydi.. 2.ayından sonra düzeldi, saat başı 45 dk da 1 emmek istiyordu, ağlıyordu, gazı çoktu, uyumuyordu.. Şimdi 3 aylık 2 3 saatte 1 emmek istiyor, gaz sıkıntısı azaldı, ayaklarını hareket ettirdikçe gaz sorunu kalmayacak.. Şimdi size çok ihtiyacı var, dış dünyadan korkuyor, istedikçe emzirin, gaz masajı yapın karnına, yüz üstü çevirin, ayaklarını bisiklet yaptırın.. Çok çok zor günler ama inanki geçiyor.. Ben sürekli emzirmekten çok yorulmuştm mesela