[silindi] 3 ve 5. Ayda yaptırmıştık rotavirüs aşısını. Rotavirüs için geçerlimi bu durum bilmiyorum ama aradan 3 hafta geçmesi gerekiyormuş. Kızımın 1 yaş aşısıyla, bexero aşısının tarihlerini karıştırınca doktoru ve sağlık ocağında ki hemşire 3 hafta sonra bexero aşısını yaptırabilirsin demişti