Arkadaşlar merhaba, daha önce çok kez mastit olmuştum antibiyotik ile geçmişti fakat şuan antibiyotik bile bir işe yaramadı çok kötü acı çekiyorum doktor şırıngayla çekmemiz lazım dedi bu işlem nasıl oluyor çok can yakıyor mu bilenler yazarsa çok sevinirim 🙏