Kızlar bebeğim 15 aylık ve geceleri çok çok sık uyanıyor uyanma nedeni ise gaz bitmeyen bir gaz döngüsü var bu aylarda gaz normal mi bilmiyorum ama 15 aylık bir bebe de de gaz olur mu ya çıldırmak üzereyim uyumadan çok güzel gaz çıkarıyor hafif kabız çok değil çok yiyen bir çocuk da değil anlam veremiyorum ya çıldırmak üzereyim yaşayan varmı bu durumu ?🙄