Betul43_ evet çünkü acı ve ağrısı var inan o dişler çıkana kadar çeken çok anne var. Kızım ilk dişini yaşına 10 gün kala çıkardı düşün artık. Biz de iştah kesilmesi olmamıştı ama gece uyanmaları ağlamalar çok olmuştu yemek yememesi de çok normal. Tedagil almıştım bize iyi gelmemişti faydasını görmedim