Gecenlerde yazmıştım ablamın bebegi nefes alamıyor yoğum bakımda makinaya bağladılar diye bugun doktorundan bilgi aldık bizim bebekle yatanlar 3 numaran çıkmışlar ama bizimki hala aynı doktorum sizin bebegi çıkardığımız an nefes alamıyor tekrar bağlıyoruz dedi ablam tekrardan yıkıldı bu durumu yaşan oldumu acaba kızlar cok mutsuzuz