Kızım ayın 16 sında iki yaşına girecek anneanne de babannede baba da çok güzel uyuyor ama ben uyutmaya götürdüğümde bende uyumuyor çıldırcam kafayı yicem artık 😭😭😭 şimdi 10 günlük bir kızım daha var babannesi bizde kalıyor ama ay sonunda memlekete gidicek ne yapicam ben bu uyku sorununu aynı seyleri yaşayan var mı bana bır yol göstersin kendimi yetersiz hissetmeye başladım artık 😥😥😥 he birde babannesi odaya sütünü götürüyor çıkıyor sonra biberon almaya gidiyor bı bakmışsınız uyumuş hanımefendi ama bana gelince yok biseyler oluyor çocuğa 🤦