Boynum tutuldu iki gündür krem sürüyorum ama hala geçmedi bugün de eşimin ısrarı ile kas gevşetici içmek durumunda kaldım. Sorum şu ki kızımı kademeli olarak memeden kesiyordum teke düştük ve gece uyurken sadece emziriyorum kas gevseticiyi saat 16.00 da aldim sizce gece emzirebilir miyim yoksa emzirmeyeyim mi bilgisi olan var mı kızim 22 aylık bu arada.