Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık. Rutin olarak monovit d vitamini ve bestiron demir damlası veriyorum. Geçen bebeğim hasta olmuştu doktor polivit önerdi iştahta açar dedi, dvitamini kullanmana gerek yok dedi 1 hafta kullandım. Bi kaç gündür ise bebeğim kaşıkları hep itiyor, ağzını kitliyor. Aranızda polivit kullananlara sorum olacak iştah açmak için kullanmak istiyorum tekrar ama şuan kullandığım d vitamini ve demir vitaminiyle birlikte mı kullanıyorsunuz? Nasıl bi yol izlemeliyim?