Dilara-1 Kızlar bebeğim 4 aylık. Mama+ meme olarak gidiyoruz. Şimdiye kadar hipp combiotic kullanıyorduk ama bebeğime çok kilo aldırmıyor. Sma nın güzel kilo yaptığını duydum da geçen var mı ?? Varsa eğer gaz İshal vs. Yaptı mı acaba?
Mehtap038 Dilara-1 bız gectık keske daha once gecseymısım.bebegım kıloda aldı(sıreklı kusmasına ragmen)hemde kabızlıgı sona erdı
Annis-ogul Dilara-1 bnde hipp den sma ya geçtim ama aynı bizde bi değişiklik olmadı. Zaten mamayi günde bi kere veriyorum. 18.5 wylik olduk
Bahar11 Gectm ben evt o aldirmaiyor bizede aldirmadi sma optipro kullniyrm guzl adlirdi bize ve ishal gaz yapmadi
Dilara-1 Bahar11 normalde gazlı bir bebek miydi sizinki? Bizim ilk iki ay çok gazımız oldu aslında denemek istiyorum ama korkuyorum bir yandan da ☺️
Dilara-1 Fatosahinibrahim27 yaa işte korkum buydu benim de. İlk mamaya başladığımızda eşim hipp bulamamıştı eczanede sma comfort varmış onu almıştı. Sadece 5 günde 3 kere vermeme rağmen kızım 5 günde 250 gr almıştı ama ishal yaptı hemen çöpe attık mamayı. Hipp gaz ishal yapmadı ama kilo da aldırmıyor ki
Keremardam Fatosahinibrahim27 merhaba 8 gün önce hippten sma ya geçtik benim bebeğim de yeşil sulu mukuslu yaptı kakayi Ben de mamaya bağladım yapıyor olabilir mi bugün tekrar hipp aldım bakalım geçecek mı ona göre diyorum hareket ederim.
monimom kinderpingui aa neden 😅 bebelac aslında güzel fiyati da iyi ama benim bebeğim ağlaya ağlaya zor içiyor sizinki demi öyle acaba
kinderpingui monimom sma kilo aldırmadı bebelac benim diğer bebeğime çok iyi gelmişti ayda 1300 aldırıyordu bide bundada onu deneyeyim dedim iki gün oldu kullanıyorum şuan sıkıntı yok güzel içiyor
Selin1234 Dilara-1 şuan 43 günlük 1 aylık olduğunda 1 kilo almıştı mama yi sadece 1 sefer veriyorum Ama ilk kızımda sma kullandım sırf o da ilk aylarda 2,5 kilo almıştı
KuzeyinAnnesi_3108 Bende Bebelac Gold kullanıyorum ama oğlum günde üç defa kaka yapıyor ve bence kilo da aldırmıyor bı ayda 400 gram almış Aptamil de aynı şekilde oldu bende burda bekleyeyim