Hilal365 Anneler merhaba oğlum 9 buçuk aylık haZiranda doğdu ben Aralık 21 de ilk adetimi gördüm ama bir daha gelmedi marta girdik hala gelmedi başına gelen var mı Normal mi doktora gitsem mi acabaa
Syyyy Hilal365 doğumdan sonra 1 yıl adet olmaması normal kabul ediliyor. Özellikle emziren anneler daha geç oluyor. Benimde çocuğum 5 aylık bende hala olmadım. Kadın doğum doktorum normal olduğunu ve yakın bi süre de adet olamayacak gibi görünüyor demişti Muayene de
birtutamsac Hilal365 korunuyosanız endişe etmeyin, benimde öyle 2.2,5 ayda bir oluyorum 10 aylık kızım henüz düzene girmedi