Glshn Bebişin başını sıfıra vurmalımıyız seyrek olur diyenler oluyor yeni anneyi bilgilendirirmisiniz🙈🤣
Balkupum2505 Glshn oglumun saçı cok cansiz ve soluk görünüyodu 9 aylıkken kestik ciddi anlamda gürlesti ve parlaklik oldu sacinda kesmeden dolayiydi sanirim
Ayseege6156 Glshn buna inanmıyorum ben pek ben oğlumu 2 defa kestim şuan 1 yaşını geçti anne saçı gibi yumuşacık pırasa saçlı zaten 🙈 bizim kesmemizin sbeebi 3 aylıktı aşırı dökülüyordu saçını yoluyordu sanırım kaşıntı yaptığından bende kesmiştim ikincisinide yine o sebepten kestik dökülmeye başlamıştı 6 aylıktı şimdi çok saçı var topluyoruz 😂
Haffuse Ben bqyan kuaforu olarak soyluyorum ki, Hicbir ise yaramiyor… Kaziyorsundiken diken cikinca aaaa kalinlasti saniyorsun, Saclarin yapisi kalitsal, ve beslenmeye dayali, nekadar saglikli beslenme okadar saglikli saclar🤗