Kızlar bebeğim 4 aylık. emdikten sonra gaz cıkarma işlemini ne Zamandan itibaren bıraktınız. Sadece anne sütüyle besleniyor kızım. Sorma sebebim kızım cok zor uyuyor ve emdiği zaman memede uyuduğunda ise gazını çıkaramıyorum. Cıkarmaya çalıştığımda ise mutlaka uyanıyor. Uykusuzluktan o kadar huzursuz ki çözüm bulmaya calışıyorum