Seda-78
Hamilelik döneminde safrakesesinde tas çıktı. Şimdi doğum yapali 25 gün oldu mide karin ağrısı ile acile gittim kan tahlililinde karaciğerde enzim yükselmesi olmuş 234 kan değerleri başına böyle bişey gelen var mi arkadaşlar. Emzirdigim içn tomografiye sokamayiz dediler ankaraya yolladılar orda bi cihaz varmış