Kizlar akıl verin ya doğru düzgün birşey yediremiyirum çok az yiyor kilo alımı çok çok yavaş. Diş donemi her şeyi bozdu ya ilk ek gıda dönemi çok guzek yiyordu kilo alıyordu. Dişleri çıkmaya başlayınca hiç birşey yememeye başladı zar zor gidiklayarak oynayarak yediriyorum . Mamadan kaynaklı sanmiyirum gün ortası 2 kez tam ölçek li mama veriyorum yemeğe alışsın diye. Şu an 16 tane dışı bitti ama köpek dişlerin daha tam bitmedi yani uçları baya indi aşağıya ama hala kızarık 🤦 kilosu 11.300 boyu 84 cm boyu uzuyor aslında ama kilo alımı nerdeyse 2 aydır sabit. Ne yapayım akıl verin nolur mama yi bırakmak istiyorum artık evde herşey yapıyorum köfte tavuk balık et bütün çorbalar yemekler ilikli kemik suyu ile yapılır. Bahçede tavuklarimiz var organik yumurta her gün ama yok yok yok yemiyor 😥😥😥😥