Yaren5677 benim kızım kolik ve uykusuz bir bebek gündüz uykumuz hiç yok ve geceleri de kalkıp oturur hep uyku ilaçları verdi doktorlar ona rağmen ayakta aşırı hareketli zor bir bebek ve 19 ayimizdayiz şuan yeni öğrendik kardeşi olcagini birlikte büyürler hem yapısı zor çocuklar kardeşi olunca sakinler uysal olur diyor herkes ve her çocuk bir olmaz bu umudum artık tabi biz yoruluruz da bence düşünüyorsanız en kısa zamanda Rabbim nasip etsin