35 gündür doğum yaptım kanamam ilk 1 hafta coktu sonra normal pet kulanmaya basladım gunde 1 tane degistiriyordum oda temuzlik açisindan kanama çok yoktu ama simdi 3 saate bir 1 pet degistiriyorum hata bazen bir anda pet bile dolup iç çamasirim ve pijamam mahf oluyor daha önce hiç böyle olamisti ilk oglum da da böyle bir sorun yasamadim oksururken bile birden pet bile tasiyor bu normal mi dağum yapmiş anneler ben biraz korkmaya başladım sizin oneriniz nelerdir yada normal mi