Kızlar 2 hafta önce bebeğimde aşırı kusma ishal meme reddi oldu. Doktor bağırsak enfeksiyonu dedi maflor verdi yolladı. Kullandık bir kaç gün iyi oldu sonra yavaş yavaş gene bozuldu bebeğim. Şuan gene aynı oldu. Emmek istemiyor kendini geri geri atıyor. Zorla emziriyorum 5 dakka geçmeden onuda kusuyor. Bu arada ishal değil kakası normal. Ve zaten kaka da yapamıyor sabahtan beri. Normalde çok yapar 3 kez almis olmam lazım kakasını. Ama hiç yapmadi. Sorum şu bağırsak enfeksiyonu nda ateş de oluyormuş ama bizde yok ateş. Ve ishal de değil şimdilik. Sadece emdigini kusuyor ve emmek istemiyor. Varmı bu durumu yaşayan. Bu arada 3 aylık bebeğim