Selam anneler bebeğim muhtemelen 4. Ay atağını yaşıyor gerçekten rabbim onada bana da yardım etsin.. Yaşayanlardan fikir almak istiyorum gündüz uykusu 1 saat ayakta 35-40 dk uyuyor döngü hep bu şekilde sabah 6:30 da kalkıyoruz sizce normal mi çok kısa sürede uykusu geliyor huzursuzlanıyo iki sallıyorum uyuyo bazende direniyor uyumamak için