buglemin_annesi08 Kızlar merhaba 6 günlük olduk biz yeni doğum yaptım sağlık ocağına ne zaman gitmem lazım ne için gidilecek onlar mı ariyor biraz bilgi verir misiniz😌
_anneyim buglemin_annesi08 beni takip eden hemşire doğum yapıp eve gelir gelmez ara gel topuk kanı alalım demişti 2. Gün topuk kanı alınmıştı
Alpylmz2022 buglemin_annesi08 bana da 4 yada 5 . Gün gelin denilmişti o şekilde saglık ocagı no su varsa arayıp ona göre gidebilirsiniz
Wanderlust buglemin_annesi08 5.gun aslinda topuk kani icin gidilmesi gerek hemen giris yaptirin hemsirenin numarasini arayin bundan sonra oncesinde o arar takibini yapar haber verir zaten ama ilk hafta icinde mutlaka gidilmeli