Merhabalar 6 gün önce doğum yaptım sezaryen hastanede yatarken kan tahlili yapmışlardı bütün bandajı çıkarmak için kontrole gittim yine kan baktı ben tabi değerlere baktım biraz yükselmiş plt değeri yükselir mi ameliyatlardan sonra bilen var mı acaba