Azraadaa https://imgyukle.com/i/EvoNmx https://imgyukle.com/i/EvoLIv Kizlar mavi olan dun yaptığım test diğeri bugun yaptığım test adetime 3 gün var. Böyle silik cizgi olup hamile olan varmi kizlar. Sağlık ocağına gidecektim grev varmış perşembe günü gel dedi doktor hastaneye gitmedim daha erken diye sizce acile gidip kan testi vereyim mi yoksa bekleyim mi varmidir sizce
sademinannesi Azraadaa ben o mavili olan testlere güvenmiyorum doğru sonuç vermiyor beyaz olan test daha güvenli geliyor beyaza göre hamile değilsiniz en iyisi kan vermek daha güvenilir
Azraadaa sademinannesi beyaz olandadır cizgi var aslında canim ama fotograf da belli olmuyor. Mavi olanda daha belirgin xizgi. Ne yapsam bilemedim gitsemde kese vs görünmez zaten de sadece kan testi mi versem acaba ya da perşembeye kadar beklesem
sademinannesi Azraadaa adetine daha varmış canım olmadı perşembeyi bekle duramam dersen acile git hemen 😂 Allah gönlüne göre versin inşallah
Derya-Anne Azraadaa bence adet günün geçene kadar bekle canım 3 gün var demissin cuma güne kadar bekle cuma tekrar test yap onda çıkan sonuca gorede sağlık ocağına veya hastaneye gidip kan verirsin
Deletedmom_52 Azraadaa adet gününe kadar bekle derim ben. Benimde 2 testim silik pozitif çıktı ama hamile değildim adet oldum sonrasında