Kızlar merhaba şubat 10 unda adet görüştüm en son bu ay oldu hala adet olmadım perşembe ve cuma idrar testi yaptım negatif çıktı bugün tekrara test alıp yapsam mı? şubat ayında korona geçirdim bu ay adeti geciken var mı yada korona olup adet gecikmesi yaşayanlar ?