Arkadaşlar bebegim 3 aylık . Uykusu geliyor mızırdanıyor uyutuyorum 5-10 dakika sonra uyanıyor . Aradan 30-40 dakika geçiyor uykum var diye gene mızırlanıyor . Yani aslında uyuturdum da 1-2 saat uyusa uykusunu alıp 1-2 saat uyanık kalsa yorulacak uyuyacak gene ama hep bölük pörçük hele dün hiç uyumadı 🤦🏻♀️
Merak ettiğim soru şu ; uykudan uyanınca geri uykuya hemen geçirmeli miyim alıp kaldırmamalı mıyım ? Uykuya devam etmesini mi sağlamalıyım ??