bebekarven Bebeğim 8 ay 9 günlük benden çok halasinin kucağını istiyor beni sevmiyor mu acaba bide hep mamayla beslendi bundan kaynaklı bağ oluşmadi mi acaba aramızda kıskanıyorum ama sizde yanlış mı yapıyorum
Kikiriki bebekarven mamayla alakası bende mamayla büyütüyorum beni hissetmeden uyumuyo keşke biraz birilerine düşkün olsa nefes alırdım. Demekki halası çok içten seviyor ne güzel çocukta hissediyor demekki kötü düşünmeyin kıskanmayin siz annesiniz o hala …
midekoruyucu bebekarven benim kızımı da babası doğurdu heralde. Onu görünce benim kucağımda bile durmak istemiyo🥲