Sdr123456 Kızlar selam sezaryan doğum yptım bugün 41.gün kanamam hala bitmiş değil henüz kontrolede gidemedim benim gibi olanlar var mı?
herseyguzelolacakk Sdr123456 72 gün sürdü benim. Doktor bazısında olabilir dedi. Sezaryenle doğum yaptım o yüzden parça vs kalma ihtimalin yok demişti
05sema herseyguzelolacakk sonrasında nasil.kesildi bende korkuyorum acaba parcami kaldi diue 76 gun oldu bitto derken yeniden geliyor azar azar damla olrak sizi süreç nasildi sezryan doğum yapdim bende
herseyguzelolacakk 05sema kendiliğinden geçti hiçbişey yapmadım. Ama psikolojimi mahvetti neden diye düşünmekten