Kızlar selam. Bebeğim tadımları bitirdi artık günde 2 kez ek gıda veriyorum sabah meyve püresi akşam sebze. Ama bebeğim ilk andan beri kabız oldu. Kakasını 2 günde 1 yapıyor. Zeytinyağ veriyorum su içiriyorum ama düzelmiyor. Bugün 3. gün umarım yapar kakasını. Önerileriniz var mı bu konuyla ilgili?