Theanaaa Kizlar bebegim destekli koydum bayagi oturuyir cok hevesli basladim ben gunde kaç dk oturmali gayet seviyo😁
yusufmertmom Theanaaa ayy benimki de oturmaya çalışıyor. 😂 çok kısa oturtun diyor uzmanlar. Kucakta oturur gibi yapıyoruz
hifam18__ Theanaaa bende burada bekliyeyim benim bebeğimde kucağım da yatarken kafasını kaldırıyor oturmak istiyor 4 ayımıza 4 gün var ama 4. Ayda oturtabilir miyiz ne oturtabiliriz bilmiyorum
Mustafayigitvebeytugannesi Theanaaa Benim bebeğimde 4 ay 10 günlük acaba oturtabilir miyim yarım oturtuyorum onu da sevmiyo ağlıyo normal oturmak istiyor
Theanaaa yusufmertmom valla mama sandalyesi de tuttum 10 sn bayagi duruyo suan kafasini falan tutuyo sirtini hemen aldim tabi😁
Deryakadir Bizde dört aylık olacaz bu ayın 20 sinde fakat 20 gün erken doğdu biraz geç olacak her şeyi sanırım ama biraz kucakta oturur pozisyonda tutuyorum ama tam oturtma değil
MSM58- 3 aydan beri bir oturma ask-i var zaten kısa kısa oturttum 5 aylık oldu şimdide ayağa kalkmak istiyor yeni nesil bebeleri çok aceleci cooook 😅 ben olsam yerimden kalkmazdım ne güzel mis ye iç yat🤣💃
SulNur 4 ay 6 günlük oğlum. Kucakta kısa süreli oturuyorum. Yatmak istemiyor hiç. Ya kucakta gezecek ya da oturacakmış beyefendi 🤦🏻♀️
_anneyim Theanaaa benim bebeğimde oturmak için can atıyor ama doktorumuz 5 buçuk aylık başlayabilirsiniz dedi kontrolden sonra zor tutuyorum yatarak 😅
Theanaaa _anneyim osman Gönülal hoca 3.5 aylikken başlayın diyor ama doktorlar neye gore söylüyo bende bilemedim 5.5 ay cok gec geliyo bana
Rezenecayi _anneyim 5.5 geç geldi bana da yani ek gıdaya geçmeden önce oturabilir olması gerekiyor diye biliyorum
DenizSerap Theanaaa Doktorunuz ne diyor? biz de 5 aylık artık başla demişti o yüzden sordum bana biraz erken gibi geldi tabii siz daha iyi bilirsiniz ❣️
Theanaaa DenizSerap her bebege gore farklı hareket ettiklerini soylemisti yarin kontrolumuz var 🥲 benim bebeğim 2.5 aylikken dönmüştu zaten şuanda durnuyor heryerden donmeye calisiyor
Rezenecayi Theanaaa 3 aylıktan beri destekli oturtuyorum. Canı yanmıyorsa ağlamıyorsa oturabilir demişti doktor. Ayna karşısında oyun oynarken bi de ben yemek falan yiyiyorsam öyle tutuyorum kucağımda. Bu aralar koltukta destekleyip de oturtuyorum başını tutabilmesi için
Theanaaa Rezenecayi bizimki kafayi baya tutuyo ilk oturmasina ragmen dort ay3 gunluk ideal bence ve hevesli kafayi tutamasa kalkismam ama 2.5 aylikken döndü zaten
Rezenecayi Theanaaa aynen ben de karın üstü vakit yapıyordum başını kaldırıyordu. 2.5 3 aylık gibi de kucağımda oturttum şimdi koltukta yastıklarla falan oturtuyorum.