Glstan A101 yada bim.cocuk bezleri iyi ve hesaplı diyorlar aranızda kullanan ve öneren varmı hanımlar bebeğim 18 günlük daha şuan Molfix kuallaniyorum ama yara yaptı bez değişikliği yapcagim hangisi iyi olur.
Deletedmom115 Glstan 1 senedir Sleppy kullanıyorum oğluma şimdide külot bezine geçtik gayet memnunum a101 ve bimin bezinden emin değilim
Esmer123 Glstan valla ben bimin bezini kullanıyorum hem hesaplı hemde çok iyi sıkıntı olmadı bu zaman kadar
makinistanne Glstan bende molfix ve Evy baby kullandım kasıklarına pişik yaptı. Şimdi prima premium çare ve Prima aktif Bebek kullanıyorum bı sıkıntı yaşamadım
pamuksekerim Glstan ilk bezimiz sleepy oldu bikaç paketi sızdırma yaptı diye molfixe geçtik pişik oldu sleepy ye geri döndük
deletedmom173 Glstan A101 bezi güzel ama oda iz yapıyor pişik yapmamıştı bizde tüm bezleri denedim şimdi de şokun bezini kullanıyorum memnunum
KaSeAy Glstan İlk 1 ay prima kullandm cok memnundum ama cok fazla be gittigi için miniese gectim ondan da cok memnun kaldm ama cocuk büyüdkçe sızdrmaya basladı. Oğlm 4.5 aylık oldugnda primaya döndüm suan külot bezini kullanıyorm aktif bebegin memnunum.