Efrah Bebeğim 4 aylık oldu hala saçlarım çok dökülüyor çözüm öneren var mı kan ve vitamin testlerimde sıkıntı çıkmadı
yuhumgeliy Efrah zaten 2 ile 6 ay arasında toplu dökülme oluyor diyorlar kuzum ona bir çare yok sanırım 4 ay 17 gün oldu doğum yapalı efsane dökülüyor önlerim açıldı
baharat Efrah Benim de 4. aydan sonra dökülmeye başlamıştı 18. ayda tekrar çıkmaya başladı.Özel bir şey kullanmadım.
AkademiikAnne yusufmertmom Sanmam ben hala vitamin kullanıyorum, B12, folik asit, biotin, d vitamini, c vitamini, çinko, bakır ve omega. Gene de öyle bir dökülüyor ki hem duşta hem tararken ayrı ayrı avuç avuç dökülüyor.
Mbebeh Efrah Benim de ilk defa 3. Doğumundan sonra inanılmaz bir dokulmem oldu. Sülfatsiz şampuan önerdi kuaförüm saolsun. Bana iyi geldi isterseniz bı araştırin
yusufmertmom AkademiikAnne evet evet bazen kafamda saç kalmayacak sanıyorum. Ama öyle diyolar gebelikteki vitamin haplarının etkisi geçiyo , çocuk bizdeki vitamini çekiyo faln
dolunaymomsss AkademiikAnne ben de kullandım daha 3 güne kadar bitti ama kullanırken de full dökülüyordu 😁
Haticelkubra Bizimde üç aylıkken dökülmeye başladı.haddi hesabı yok desem yeridir.biraz kesin döküntü azalır dediler.birazdan fazla kestim yeterki azıcık azalsın dökülme dedim.bana mısın demedi full dökülmeye devam😔😔
Anesanne Efrah ben bunu geçen hafta doktoruma sordum. Bebeğim 5 aylık yeni başladı dökülmem vitamin önerdi perfectil. Bugün eczaneden alırken de eczacı bioxin femina önerdi. Bayanlardaki bu tarz dökülmelerde işe yarıyormuş ama ben araştırmadan almak istemedim. Acaba kullanıp memnun kalan var mı