Yetersiz beslenme ve dolayısıyla sıvı eksikliği olabilir canım. Mutlaka doktora götürün onlar ne yapılması gerektiğini söyler. Kızıma serum takıldı mesela. Çok ciddi bir konu. Bir sürü tahlil yapıldı kızıma, ultrason falan çekildi böbreklerine bakıldı. Allaha şükür temiz çıktı. İnşallah sizin de bir sıkıntı çıkmaz. Geçmiş olsun şimdiden.