Kubraa11 ikisi de canlı aşı olduğu için yA aynı gün yada 1 ay geçmesi gerekiyor üzerinden dedi doktor. Ama şuan iki rota aşısı arasında sağlık ocağı 1 ay diyor. Benim gördüğüm de falan doktor hep 2-4 ay yada ⅗ aylarda dedi yani 2 ay olacak aralarında diye biliyorum. Çocuk doktorlarına da ulaşmak mümkün değil arıyoruz açmıyorlarda