Lavinia_21 Kızlar dondurucuda biraz sütüm var bebeğim 8 aylık martın sonunda tam 3 ay olacak sütlerim var bozulur mu acaba?
Eminneee Lavinia_21 Valla 3 ay diyen var 6 ay diyen var 12 ay diyen var bende burda bekleyeyim ona göre stok yapıcam
Berentelli Lavinia_21 Osman gönülal hocanın videosunda derin dondurucu da -18 derece de 6-12 ay saklanabilir diye açıkladi
Aselimmm47 Lavinia_21 önceden 3 4 ay deniyordu ama şimdi yeni araştırmaşara göre buzlukta 12 ay saklanabilir miş
Burcu198906 Lavinia_21 valla emzirme danışmanına sordum 1 sene bekleyebiliyormuş ben bunu öğrendiğimde sütleri bitirmiştim