Bebegim oyun halisini seviyor ama cok az durur oynamak için geri kalan zamanlarda hep kucakta olmak hatta oda değil kucakta gezmek normal mi ben biraz karin ustu dursun güçlensin istiyorum onu hic sevmez aslında hareketli bebis ama genelde sabah mutlu güler konuşurum geri kalan zamanın yüzde 90 i kucakta gezmek oyle sakinliyor yoksa ağlıyor emzik ve sallayarak uyutuyorum salıncağı var onuda istemiyo koyduğum yerde agliyo mama falan zor hazırlıyorum bıraktım diye çok agliyo bu kez sakinleştirmeye çalışıyorum