Oğlum 19 aylık.
Gündüz iki defa uykuya geçerken emiyordu. Gece de sabaha kadar birçok defa kalkıyor ve emiyor. Son zamanlarda gündüz emmeleri azalmaya başladı. Mesela bugün iki defa uyuttum ikisinde de emmek istemedi. Az önce artık meme bitti bırakma zamanı geldi dedim neenneee nennee (meme) diyerek uyudu.
Gece emmelerinin diş çürüklerine sebep olduğu söyleniyor ve fircaladigim halde oğlumun dişlerinde sararma oluyor.
Ayrıca gece ikimiz de düzgün bir uyku uyumuyoruz.
Ben iki yaşına kadar emzirmeyi çoook istiyordum ama şimdi Ramazan’a kadar memeden kurtulup uzun uyumaya başlar gece uyur rahat ederim diyorum. Sizce kesmeli miyim?