Deletedmom_3 sağol canım teşekkür ederim öyle valla yorgun anneyim 😀 ikizlerimin adı duru&damla 21 aylıklar oğlum 4 gün sonra 7 aylık olacak adı çınar çok zor oluyor kızlarla uğraşmaktan bebeğe fırsat kalmıyor ek gıdaya geçtik ama kızlar kadar ilgilenemiyorum Allahtan bebek çok sakin hiç ağlamıyor yormuyor ama ev işi yemek vs yetişmek pek mümkün olmuyor tek tesellim yaza rahatlarım diyorum ama büyüdükçe daha zor oluyor sanki