gozde_88 oy kiyamam cok tatlilar.. sokağa birakmayin sakin yazik.. evde kedim var bnm tek, aşılarını yaptirdiginiz sürece bi problem olmaz ama 5 kedi cok zor gelir, zorlanirsiniz sahiplendirmeye çalışın ya da baharda dışarı bırakın hava ısınınca , o zaman kadar idare edebilir misiniz?