Srmoznr Elif_Aselim01 Canım dogum yaptıgım hastanede bebelac gold verdıler hıc yaramadı benımkıne aptamıle gectık öyle
Veramm Farahzeynep haklısınız anne sütü alıyoruz 3 aylık 7 kiloyuz mamanın şişrdiği falan yok millete bakmayın çok biliyorlar bebek için ne iyiyse o yapılmalı 🥰
Farahzeynep Veramm ben 40 günlükken emmeyi bırakmışım annem bana hep mama vermiş, gayet zayıf bir bebekmişim 😂 çocuğun hareketli olması ile alakalı bence. Benim kızı aşı olurken 2kişi zor tuttu 🤗
Veramm Farahzeynep hey maşallah benim kızda dombili biraz küçük çocuklar bile diyor ki ay bu bebek çok yemek yemiş 😂😂güle güle büyüsün herkesin bebişi 🥰
Purple Srmoznr bnce en iyisi aptamil bnde aynisini kullaniyorm ama bnimki surekli emiyo sutum olmzsa hftada 1 kere veriyorum hrkes onerdi sekr oraninin fzla oldgnu ilkez duyuyorm
Srmoznr Purple Glikoz oranı en fazla olan mamaymıs ama en ıyısı dedı doktor.Gercı her doktor baska bır mamayı övüyor.Bakalım sağlıkla buyusunlerde gerekırse ek gıdaya 5. Ayda gecerım napayım zaten doktorum mama alıyorsa anne sutu az alıyorda ek gıdaya 4. Ayda bıle gecırdıgım bebekler var dedı
salihayilmaz [bilinmeyen] canım aptamilde şeker ne arar, sana kim söylediyse yanlış bilgi vermiş, doktoruna danış böyle bilgileri, ayrıca haftalık 250 gr kilo artışı çok iyi, sen boşuna endişe ediyorsun
guvesra insanlar içinde ne olduğıu apaçık üzerinde yazan bir mama ile ilgili nasıl alakasız şekilde atıp tutar bu devirde anlamak güç. siz de etrafın lafına değil kutu üzerine bakın çok daha doğru bilgi alırsınız. aptamilde anne sütündeki gibi %100 doğal süt şekeri laktoz var ilave şeker yok. bebeği şişiren bir mama da değil kesinlikle.
nagehanyorulmaz Yani çevrenize değil de kutunun üstüne baksanız görüsünüz bence ben de kullanıyorum kimya mühendisi teyzemin oğlu ona sordum baktı şeker falan yok dedi
kiliclar [bilinmeyen] kızım aptamille büyüdü canım sütüm çok azdı zar zor 6 ay emzirdim diyelim ama yoğunluğumuz aptamil mamamızda çok şükür iyi geldi kızıma toparladı gelişimi gayet iyi oldu ama hiçbir zaman ne şişdi ne obez oldu ayrıca aptamilde şeker yok canım bütün etrafta bulunan eczacı arkadaşlara hemşire arkadaşlara sordum hepsi aptamili öneriyor özellikde bağışıklığı güçlendiriyor diye o yüzden rahatlıkla verebilirsin bu arada kızım 17 aylık
Srmoznr kiliclar içim rahatldı herjes aptamile karsı okdr ön yargılıkı yablıs mı yapıyorum diye düşünüyordum.Sağlıkla büyüsün evlatlrımız ıns.🥰
Beyza54 Kızlar benim bebegim 15 günlük bugün beni emiyor bi sıkıntımız yok şükür ama sürekli göğsümde durup emmek istiyor acaba doymuyor mu da sürek li emmek istiyor ? Bir de günde 1 kere falan 30 cc mama yapıyorum bebelac aç mi kaliyor da ağlıyor sürek li acaba ne yapmam lazım?
mutludilek bunu diyenler cahil mi ? kutunun içindekiler kısmına baksalar görecekler şeker olmadığını. asıl diğer mamalarda şeker var aptamilde laktoz var anne sütündeki olan şeyden. hey Allahım
Srmoznr mutludilek Herkes canım bna ooooov aptamıl mi pof kılo yapar şeker serbetı gıbı dıyıp durdu ama ben mamanın tadına bakıyorum,gayet normal.🤦🏻♀️