Kızlar çok fazla Soran ve özel konuşma açan olmuş ben de toplu olarak buradan cevap vermeyi tercih ettim. Bugün beşinci günümdeyim toplamda 3 kg verdim tok tutuyor ama çok fazla tok tuttuğunu söyleyemem ilk iki gün sadece onunla beslendiğim için biraz zor geçti ben aralarda kuru kayısı yemeyi tercih ettim ,şu an gayet iyi gidiyor sadece günde bir kez salata yiyorum. Açıkçası benim pek fazla kilom yoktu ,ben yaza daha fit girmek için kullanmayı tercih ettim. Ablam biraz kiloluydu o kullandı 20 günde 8 kg verdi, Tabi benim onun kadar ödemem olmadığı için kullanırken açıkçası biraz tereddütte kaldım acaba benden de o kadar gider mi diye, Ama açıkçası beni şaşırttı. Bence emziren anneler kullanmamalı, Aslında doktor onaylı emziren annelerde kullana Bilir diyorlar, Ama benim tercim kullanmamanız gün içinde bir şey yemediğiniz için belki sütünüz kesilebilir. Kimsenin vebaline girmek istemiyorum:) Merak ettiğiniz başka soru varsa cevaplayabilirim@Merak ettiğiniz başka soru varsa cevaplayabilirim. 😊