Sevds Hanımlar merhabalar 11 aylık bebeğim var ilk çocuğum.. geceleri hiç uyumuyor sıkıntısı ne çözemedim ayına göre 12 13 saat uyuması gerekiyor toplasan 3 saat uyumuyor napmam lazım bi akıl verin lütfen.😔
cemreninnannesii Sevds o dönemler şöyle bir post açmıştım yaşına girecek ondan diyenler falan olmuştu uyku düzeni bozulmuştu çünkü bizim 4.aydan itibaren belli bir düzenimiz vardı şuan 16 aylık olacak gece 3 saatte bir emmeye kalkıyor yine değişik bir sistem🤦♀️
Sevds 2momchild doktora da götürdüm bir sıkıntısı yok şükür gündüz de çok uyumuyor ki uykusunu alıyor diym en son aşısını yaptırdığımda hemşire diş olabilir demişti ve bu bir yaşına kadar devam da edebilir dedi 4 ay gecti bakalım bir yaşına çok az kaldı diş mi değil mi bakacaz.
Sevds cemreninnannesii emme için de sütten kestikten sonra düzelir diyorlar ki hiç sanmıyorum ya her çocuk aynı değil malesef bazıları uysal hemen uyum sağlıyor bazı bebekler de kendi duzenlerinin dışına çıkmıyor
2momchild Sevds bizede diş dis diyolar ama kaç aydır yok valla hayırlısı Allah sabır versin bize bide güç kuvvet
2momchild Sevds aynen doğru ben oğlumu memeden kestim uyur mu diye yine uyaniyodu şimdi kızım mama içiyor ama yinede acikiyor alakası yok bence
Sevds kirmizibasliklikiz_ 2 uyku yapıyor 12 gibi uyur 1 buçukta uyanır sonra 4 gibi uykusu gelir 5 te uyanır öyle uzun süren uykusu da yok. Gmz123ipek 7. Aya kadar gece 2 3 defa emmeye kalkardı emdiği gibi uyurdu 4 aydir hiç uyumuyor neredeyse
kirmizibasliklikiz_ Sevds allah allah evet uykusu da guzelmis aslinda. Napiyor peki agliyor mu oyun mu oynamak istiyor. Yani sıkıntısı var gibi mi yoksa keyfi gibi mi
Sevds kirmizibasliklikiz_ keyfi değil galiba çünkü huysuzlaninca ben biraz yormak için oynamak istiyorum kendisi istemiyor uyumak istiyor ama uyumuyor da yani bi 10 dk dalsa huysuzlaniyor huzursuz bir şekilde uyanıyor kıvranıyor da bi ağrısı varmış gibi diş mi acaba diyorum bazen ama dişinde şişlik patlama da yok