Banu43 Benim babamin 713 gün calismisligi var ve vefat ettigi icin arastirdik günü yetersiz ceyiz parasi alamiyorsunuz dendi dogru mu bu
Fatos_tekeeva Banu43 benim arkadaşımın ablası çeyiz parası aldı ama babasının çalışma durumu yetersiz olduğu için yine sıkıntı edilmedi verildi hatta diğer ablasida aldı
Banu43 Fatos_tekeeva babasi vefat mi etmisti bize hic böyle demediler alamiyorsunz dendi günü bahane edildi canim 3 kiz kardeşim de alamadi şuan
Fatos_tekeeva AnnaKurt sanırım bazı yerlerde değişkenlik gösterebiliyor buradaki arkadaşım 8 kız kardeşler hepsi tek tek Alicak galiba
Fatos_tekeeva Banu43 babası Vefat etti günü sorun etmediler yani zaten kuralda yazıyor anne babası vefat edildiyse alınabilir diyorlar
Fatos_tekeeva Banu43 araştırın sosyal yardımlaşma yerine sorun bulunduğunuz hükümet konağına sorun annem beni bebekken bırakmıştı postaneye gittiğimde alabileceğimi söylediler ben almadm o zaman
Fatos_tekeeva Banu43 verilebilir sanirim yine ama hiç uğraşmadım okuldayken öğrenci paramda yatıyordu onuda alamadm öz annemin imzası olması gerekmiş hep bir aksilik oldu
Banu43 Fatos_tekeeva az önce aradim 170i babanizdan yetim ayligi almadığınız icin alsmiyorsunuz dendi