Merhaba hanimlar süt alerjisi var oğlumun aptamil progemin as kullanıyoruz suan. Ama oğlum kabiz oluyor daha sert kaka yapmaya başladı zorlaniyor korkuyorum catlak vardi zaten geçmeyecek.. her mamaya zeytinyağı koymama ragmen böyle 😔 alfamino da asiri kusturmustu. Kullanıp memnun olduğunuz kusturmayan ve kabiz yapmayan mama varmi 🤢 yoksa ben dayanamayıp normal mamaya donucem yazik cocuk zaten zor içiyor…