Merhabalar sigortalı çalışanım ama doğum iznine ayrılamadan erken doğum yaptım hastaneden verilen evrakları çalıştığım yerin muhasebesine ilettim iş görememezlik ödeneğim rapor param yattı sorum şu rapor parası her aymı yatacak ve ek olarak internetten baktımda 12 bin TL yatırılıyormuş bu nasıl yapılacak yoksa 6 aylık rapor içinmi 12 bin TL ödenecek anlayamadım pek bu doğum parasını alanlar nasıl bir yol ilerlediniz ne kadar ücret yattı benim sgk ya gidip ek olarak başvuru yapmam gerekiyormu SGK yı aradım doğumdan önce ve sonra yatırılacak dendi pek bir bilgi sağlayamadı ama ben doğum iznine ayrılamadan doğum yaptım bilenler paylaşırsa birbirimize destek oluruz şimdiden teşekkürler