Kızlar temizlik yapıyordum oğlum da yanımda oynuyordu o an kalktım buyuk oğlumun okul saati gelmişti beslenmesini hazırladım yerde unutunca uç kısmını ağzına almış ama sprey seklınde sıktığını sanmıyorum cunku sıksa yüzünün ifadesi değişirdi sonuçta tadı kötüdür bişey olurmu ki ağzının içini peçete ıslatıp bi kaç kez sildim elimle dilini yıkadım bi sorun gözükmüyor ama yınede strese girdim kendime çok kızdım normalde iş yaparken oyun parkında oynar cıkarmam nasıl o an çıkardım ağlayınca durmadı offf