Kızlar 2. Bebeğimi kucağıma almama nasipse soooon 111 güncükkk kaldı, sorum şu ki daha nst’ye falan girmedim 30′dan sonra giriliyor genelde. Çok şükür şuan hamilelik güzel gidiyor yorulunca belim ağrıyor tatlı şeyler herşeye değerler çünkü 🌸
- Sezeryen olacağım için nst’ye illa girmem şart mı ? Son haftalarda zaten 15 günde 1 çağırıyor doktor . Randevuma 2 hafta var doktoruma da sorucam öncesi siz annelere sorayım dedim 😍