Bebeğim 13 ay 15 günlük. Gündüz uykularımızda teke düştük çünkü ikinci uykusunu bir türlü uyutamadım. İlk uykusu 11den 12.30 a kadardı. İkincisi 16.30dan 17.30a kadar. Ama ikinci uykusuna cok direnmeye başladı mecburen tek uykuya düştüm yanlış mı yaptım tecrübeli annelere soruyorum :( ramazan gelmeden bir düzene alışmış olmakta istiyorum çünkü ramazanda düzenimiz değişirse daha cok zorlanırdım( oruç beni her zaman zorlar) sizler ne zaman tek uykuya geçtiniz