Haticecaglar Sezeryan dikişlerimde enfeksiyon ve sertlik olduğu için doktorum flagyl 500 mg antibiyotik verdi anne sütüne geçtiği yazıyor bu ilacı kullanan veya kullanmış anneler var mı?